În conformitate cu prevederile art. 502 alin. (1) Lit. c) și art. 506 alin. (1) lit. b), alin. (2), (5) și (8) din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, precum și ale art. 149 alin. (1) – (5) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea și dezvoltarea carierei funcționarilor publici, cu modificările și completările ulterioare,
Primăria comunei Sohatu, județul Călărași, cu sediul în sat Sohatu, str. Barbu Ștefănescu Delavrancea nr. 54, comuna Sohatu, pune la dispoziția funcționarilor publici interesați, în vederea modificării raporturilor de serviciu prin transfer la cerere, funcția publică de execuție, vacantă, de consilier, clasa I, grad profesional asistent în cadrul Compartimentului Managementul Proiectelor și Investiții -1 post.
Transferul La cerere se face pe o funcție publică vacantă de același nivel, cu respectarea categoriei, clasei și gradului profesional al funcționarului public, sau într-o funcție publică vacantă de nivel inferior, cu îndeplinirea condițiilor de studii, de vechime și a condițiilor specifice pentru ocuparea funcției publice, prevăzute în fișa postului, după cum urmează:
• studii universitare absolvite cu diplomă de Licență sau echivalentă;
• vechime în muncă – minim 15 ani;
• calificare: Manager de proiect
Funcționarii publici interesați vor depune, în termen de 20 de zile de la data afișării anunțului la avizierul instituției și pe pagina de internet www.primariasohatu.ro , cererile de transfer cu semnătură olografă, însoțite de curricutum vitae (în format european), copie a actului de identitate, copii ale actelor de studii și ale altor documente care atestă îndeplinirea condițiilor din fișa postului și copiile documentelor care atestă vechimea în muncă, în format scanat, la adresa de emailregistratura@primariasohatu.ro , sau prin poștă, La adresa sat Sohatu, str. Barbu Ștefănescu Delavrancea nr. 54, comuna Sohatu, județul Călărași. Data de transmitere a e-mailului, respectiv data poștei trebuie să fie până la termenul stabilit, respectiv cel de 20 de zile de ta data afișării anunțului, cu mențiunea că, în cazul aprobării transferului, după caz, se vor prezenta toate documentele în original, în vederea certificării conformității.
În situația în care vor depune cereri de transfer mai mulți funcționari publici pentru această funcție publică de execuție vacantă, Primăria comunei Sohatu va organiza un interviu cu toți funcționarii publici solicitanți, în temeiul prevederilor art. 149 alin. (5) din HG nr. 611/2008, cu modificările și completările ulterioare; data, ora și locul susținerii interviului fiind aduse la cunoștința acestora.
Pentru relații suplimentare, vă puteți adresa la tel. 0242.517.005.


