Site-ul oficial al Comunei Sohatu

Anunț

10 oct. 2025 | Cariera

PRIMĂRIA COMUNEI SOIIATU, județul CĂLĂRAȘI, organizează concurs pentru ocuparea prin recrutare, pe perioadă nederminată, a unei funcții publice de execuție vacantă, astfel:

– Consilier, COMPARTIMENT REGISTRUL AGRICOL SI CADASTRU – 204268

Durata normală a timpului de lucru este de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână.

DATA ORGANIZĂRII CONCURSULUI:
Concursul de recrutare pentru postul vacant se va desfășura la Primăria comunei Sohatu, județul Călărași, după cum urmează
Proba scrisă : 17 noiembrie 2025, ora 10.00
Interviu : Data și ora probei de interviu se va afișa pe site-ul Primăriei comunei Sohatu și la avizier odată cu afișarea rezultatelor probei scrise.

CONDIȚII GENERALE:
Candidații trebuie să îndeplinească condițiile prevăzute de art. 465 din O.U.G. nr.57/2019, privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare.
Dosarele de înscriere la concurs se depun în termen de 20 de zile de la data publicării, respectiv 10.10.2025, pe pagina de internet a primăriei, respectiv în perioada 10 octombrie 29 octombrie 2025 inclusiv, la registratura Primăriei comunei Sohatu, județul Călărași.

Dosarul de concurs conține, în mod obligatoriu:
a) formularul de înscriere prevăzut la art. 137 Ut. b) din Anexa nr. 10 din OUG nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare prin raportare la art. VH din OUG nr. 121/2023:
b) copia cărții de identitate;
c) copia actului doveditor emis de autoritățile competente, în cazul în care a intervenit schimbarea numelui consemnat in certificatul de naștere;
d) copia carnetului de muncă și/sau a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea in muncă și în specialitatea studiilor necesare pentru ocuparea postului deținut, potrivit prevederilor din prezentul cod, după caz;
e) copii ale diplomelor de studii sau echivalente, certificatelor și altor documente care atestă efectuarea unor specializări și perfecționări sau deținerea unor competențe specifice, după caz;
j) copia adeverinței care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior demarării etapei de selecție de către medicul de familie al candidatului;
g) cazierul judiciar;
h) declarația pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formulând de înscriere, sau adeverința care să ateste lipsa calității de lucrător al Securității sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică;
i) declarația pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formulând de înscriere, privind faptul că, în ultimii 3 ani, persoana nu a fost destituită sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare.
Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu o declarație pe propria răspundere prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere. In acest caz, candidatul declarat admis la proba de verificare a eligibilității și care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informațiilor direct de la autoritatea sau instituția publică competentă are obligația să completeze dosarul de concurs pe tot parcursul desfășurării etapei de selec{ie, dar nu mai târziu de data și ora organizării interviului, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire în funcția publică, in situația în care, la înscrierea la concurs, candidatul solicită expres preluarea informațiilor direct de la autoritatea sau instituția publică competentă, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită potrivit legii și procedurii aprobate la nivel instituțional.

Conform dispozițiilor art. VII alin. (15) din OUG nr. 121/2023 coroborate cu cele ale ari. 38 alin. (7) din Anexa IO la OUG nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare, modelul orientativ al adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată care atestă vechimea în muncă și în specialitatea studiilor este prevăzut la ari, 137 lit. e) din Anexa IO la OUG nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare.

CONDIȚII SPECIFICE:
Studii:
– studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă

Domeniu de studiu: Științe sociale (Domeniul fundamental), Știinfe umaniste și arie (Domeniul fundamental), Științe biologice și biomedicale (Domeniu! fundamental)
Vechime minimă in specialitatea studiilor O ani
Durată timp de muncă: 8h/zi – 40h/saptamâna

Bibliografie și tematică

1. Constituția României, republicată cu tematica Constituția României, republicată
2. Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare
cu tematica Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare
3. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare
cu tematica Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între f emei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare
4. Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare – partea I, titlul I și titlul II ale părții a 11-a, titlul 1 al părții a IV-a, titlul I și II ale părții a Via cu tematica partea I (Dispoziții generale), titlul I (Guvernul) și titlul II (Administrația publică centrală de specialitate) ale părții a Il-a, titlul I (Prefectul și subprefectul) al părții a IV-a, titlul I (Dispoziții generale) și II (Statutul funcționarilor publici) ale părții a Vl-a din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare
5. Ordonanța nr. 28/2008 privind registrul agricol cu tematica Reglementări privind Ordonanța nr. 28/2008 privind registrul agricol
6. LEGE nr. 17 din 7 martie 2014 privind unele măsuri de reglementare a vânzării-cumpărării terenurilor agricole situate în extravilan și de modificare a Legii nr. 268/2001 privind privatizarea societăților comerciale ce dețin în administrare terenuri proprietate publică și privată a statului cu destinație agricolă și înființarea Agenției Domeniilor Statului cu tematica Reglementari privind LEGE nr. 17 din 7 martie 2014 privind unele măsuri de reglementare a vânzării-cumpărării terenurilor agricole situate în extravilan și de modificare a Legii nr. 268/2001 privind privatizarea societăților comerciale ce dețin în administrare terenuri proprietate publică ți privată a statului cu destinație agricolă și înființarea Agenției Domeniilor Statului
Relații suplimentare se pot obține la sediul Primăriei comunei Sohatu, persoană de contact Rocaș Ana Maria, referent în cadrul compartimentului ” Buget, Contabilitate, Resurse Umane, Impozite și Taxe”, telefon 0242.517.005.