Primăria comunei Sohatu organizează concurs pentru ocuparea unei funcții contractual vacante

16 ian. 2025 | Anunturi

Primăria comunei Sohatu, județul Călărași, Str. Barbu Ștcfanescu Delavrancea nr. 54, organizează concurs pentru ocuparea unei funcții contractual vacante in conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/28.10.2022, respectând prevederile Ordonanței de Urgență nr. 156/2024, după cum urmează:

DENUMIREA POSTULUI: Agent Agricol
NUMĂRUL POSTURILOR: 1 post vacant
NIVELUL POSTULUI: funcție de execuție
COMPARTIMENT/STRUCTURĂ: COMPARTIMENTUL REGISTRUL AGRICOL SI CADASTRU
DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 8 ore pe zi; 40 de ore pe săptămână
PERIOADA: nedeterminată

Condițiile generale de participare sunt cele prevăzute de art. 15 la H.G. nr. 1336/ 28.10.2022 pentru aprobarea Rcgulamcntului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice.

Pentru a ocupa un post contractual vacant/temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 15 al Rcgulamcntului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 1336/28.10.2022:

  1. are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;
  2. cunoaște limba română, scris și vorbit;
  3. are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  4. arc o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau dc unitățile sanitare abilitate:
  5. îndeplinește condițiile de studii, dc vechime în specialitate și. după caz. alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  6. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
  7. nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea dc care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;
  8. nu a comis infracțiunile prevăzute la art. I alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, dc exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului

Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).

Condițiile specifice necesare în vederea participării la concurs și a ocupării funcției contractuale stabilite pe baza atribuțiilor corespunzătoare postului sunt:

  • Studii: medii
  • Vechimea în muncă: nu se solicită

Pentru înscrierea la concurs candidații vor depune un dosar care va conține următoarele documente:

  1. formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2 a Rcgulamcntului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual;
  2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
  3. copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
  4. copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
  5. copia carnetului de muncă, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
  6. certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
  7. adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
  8. certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidații înscriși pentru posturile din cadrul sistemului de învățământ, sănătate sau protecție socială, precum și orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilități sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
  9. curriculum vitac, model comun european.

CALENDARUL DE DESFĂȘURARE A CONCURSULUI CE VA FI ORGANIZAT LA SEDIUL INSTITUȚIEI:

Nr. crt. Activități Data
1. Publicarea anunțului 16.01.2025
2. Data limita pentru depunerea dosarelor de participare la concurs la adresa: Primăria Comunei Sohatu, cu sediul în comuna Sohatu, Str. Barbu Ștclăncscu Dclavrancea nr. 54, județul Călărași 31.01.2025, ora 14.00
3. Selecția dosarelor de către memhrii comisiei de concurs 04.02.2025, ora 10.00
4. Afișarea rezultatelor selecției dosarelor 04.02.2025, ora 15.00
5. Depunerea contestațiilor privind rezultatele selecției dosarelor 05.02.2025, ora 15.00
6. Afișarea rezultatului soluționării contestațiilor 06.02.2025, ora 15.00
7. Susținerea probei scrise 11.02.202 5, ora 10.00
8. Afișarea rezultatului probei sense 11.02.2025. ora 14.00
9. Depunerea contestațiilor privind rezultatele probei scrise 12.02.2025, ora 12.00
10. Afișarea rezultatului soluționării contestațiilor 12.02.2025, ora 15.00
11. Susținerea probei practice 13.02.2025, ora 10.00
12. Afișarea rezultatului probei practice 13.02.2025, ora 14.00
13. Depunerea contestațiilor privind rezultatele probei practice 13.02.2025, ora 15.00
14. Afișarea rezultatului soluționării contestațiilor 13.02.2025, ora 16.00
15. Susținerea interviului 14.02.2025, ora 09.00
16. Comunicarea rezultatelor după susținerea interviului 14.02.2025, ora 11.00
17. Depunerea contestațiilor privind rezultatul interviului 14.02.2025, ora 12.00
18. Afișarea rezultatului soluționării contestațiilor 14.02.2025, ora 13.00
19. Afișarea rezultatului final al concursului 14.02.2025, ora 14.00 ___________ ___________________ i

 

BIBLIOGRAFIA Șl TEMATICA* la concursul organizat în vederea ocupării postului vacant de agent agricol

  • Constituția României
  • Ordonanța nr. 57/2019 privind Codul Administrativ – Partea a VI a – Titlul I, Titlul IH – Personalul contractual;
  • Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare; – reglementări privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare;
  • Legea 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați.republicată, cu modificările și completările ulterioare integral;
  • Ordonanța nr. 28/2008 privind Registrul Agricol și normele de aplicare, cu modificările și completările ulterioare – integral;
  • Hotărârea nr. 985/27.12.2019 privind Registrul Agricol pentru perioada 2020-2024 integral;
  • Norme tehnice din 23 ianuarie 2020 privind modul de completare a registrului agricol pentru perioada 2020- 2024 aprobat prin Ordinul nr. 25/2020 integral ;
  • Legea nr. 17/07.03.2014 privind unele măsuri de reglementare a vânzării terenurilor agricole situate în extravilan și de modificare a Legii nr. 268/2001 privind privatizarea societăților ce dețin în administrare terenuri proprietate publică și privată a statutului cu destinație agricolă și înființarea Agenției Domeniilor Statului, cu modificările și completările ulterioare – integral;

* Pentru toate actele susmenționate – se va avea in vedere forma actualizată la zi, republicată, cu toate modificările și completările ulterioare apariției.

Informații suplimentare se pot obține de la sediul instituției, de pe website: www.primariasohatu.ro persoană de contact: Popa Aurelia, funcția Consilier Primar, având numărul de telefon 0242.517.005.